.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنیه: آمریکا به فریاد و اعتراضات ملت خود درخصوص غزه گوش دهد
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آمریکا و کشور‌هایی که بر جنایت رژیم صهیونیستی سرپوش می‌گذارند، به صدای ملل خود در حمایت از فلسطین گوش فرا دهند.
هنیه: آمریکا به فریاد و اعتراضات ملت خود درخصوص غزه گوش دهد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شنبه شب در واکنش به برگزاری تظاهرات گسترده در شهر‌های ایالات متحده و دیگر کشور‌های غربی گفت: آمریکا و کشور‌هایی که بر جنایت رژیم صهیونیستی سرپوش می‌گذارند، به صدای ملل خود گوش فرا دهند.

 

به گزارش خبرگزاری "سما" فلسطین، وی  گفت: به جمعیت زیاد معترض در واشنگتن آمریکا و دیگر شهر‌ها و پاتخت کشور‌های غربی که همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند، درود می‌فرستم.

 

هنیه افزود: این جمعیت باشکوه و گسترده که ده‌ها، صد‌ها و هزاران نفر از کشور‌های مختلف آن را رقم زدند، نشانگر آن است که جهانیان به صورت کامل از اشغالگران و وحشیت آن‌ها به تنگ آمده‌اند.

 

وی در پایان گفت: ملل جهان حرف خود را زده‌اند، می‌گویند که فلسطین باید آزاد باشد، و مقاومت مشروع و قانونی است و اشغالگران رو به زوال هستند.

 

سخنان هنیه همزمان با آن مطرح می‌شود که جمعیت گسترده‌ای امروز شنبه برای حمایت از مردم غزه به خیابان‌های واشنگتن در آمریکا آمدند و خواستار پایان محاصره این منطقه و آتش بس شدند.

 

براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، تظاهرات در میدان آزادی واشنگتن که در فاصله کوتاهی از کاخ سفید قرار دارد، جدیدترین اعتراض در سراسر جهان برای پایان دادن به بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی است.

 

ابراهیم هوپر، سخنگوی شورای روابط آمریکایی-اسلامی گفت: هدف اصلی همه در حال حاضر آتش بس است. بدون آتش بس نمی‌توان کاری انجام داد. بدون آتش بس امکان ارسال کمک‌های بشردوستانه، مداوای مجروحان و حتی خارج کردن و دفن اجساد وجود ندارد.

 

وی تاکید کرد: هیچ چیز نباید مانع آتش بس بشردوستانه شود.

 

خیابان پنسیلوانیا و دیگر خیابان‌های اطراف آن در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت آمریکا، مملو از تظاهرکنندگان بود. سازمان دهندگان گفتند که ۴۰ اتوبوس حامل شرکت کنندگان به دلیل بسته شدن خیابان‌ها نتوانستند به میدان برسند و حامیان این راهپیمایی با پای پیاده درحال نزدیک شدن به این میدان هستند.

 

به گزارش رسانه‌های آمریکایی جمعیت معترضان شامل کودکان، زنان، و مردان از جوامع مختلف آمریکا بود. بسیاری از آن‌ها تابلو‌هایی را در دست داشتند که خواستار پایان دادن به جنگ در غزه بودند و برخی آرمان فلسطین را با دیگر رویداد‌های جهان مرتبط می‌کردند. بر روی برخی پلاکارد‌ها نوشته شده بود: از فلسطین تا مکزیک، این دیوار‌های مرزی باید برداشته شوند. 

 

همزمان با آمریکا، هزاران تن دیگر نیز روز شنبه ر همبستگی با مردم فلسطین در بحبوحه بمباران‌های مداوم غزه از سوی رژیم صهیونیستی در بسیاری از شهر‌های اروپایی از جمله برلین، پاریس، میلان و کپنهاگ در خیابان‌ها حضور یافتند و خواستار توقف جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شدند.

 

هزاران تن از حامیان فلسطین در برلین به همراه خانواده و فرزندان خود برای محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی گرد هم آمدند.

 

معترضان، پرچم‌های فلسطین و پلاکارد‌هایی را که برآن‌ها عبارات «نسل‌کشی را متوقف کنید»، «غزه را نجات دهید» و «آتش‌بس» نوشته شده بود، در دست داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.